Klachten
Voor klachten over onze producten, levering, service etc. kun je ons bereiken per telefoon op 0180 - 556 747 of per e-mail op info@poederblussers.nl op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur. Bij poederblussers.nl staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Als je niet tevreden bent, zijn wij zeker niet tevreden. Over het algemeen geldt daarom ook niet goed, geld terug. In het aller uiterste geval dat we uw klacht niet kunnen oplossen, kun je als consument jouw klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Hieronder vind je nog meer informatie over de te volgen stappen als je niet tevreden bent over onze poederblussers
Procedure bij leverings- of productfouten
Wij raden je aan om direct na levering van je bestelling te controleren of je het juiste product hebt ontvangen en of deze onbeschadigd en compleet geleverd werd. Indien dit niet het geval is, of wanneer het product later een defect vertoont, volg je de volgende procedure:
Meld jouw klacht per e-mail aan info@poederblussers.nl. Stuur hierbij, indien mogelijk, enkele duidelijke foto’s mee van het probleem. We doen natuurlijk ons best om per ommegaande op je klacht te reageren, maar je ontvangt in elk geval binnen 14 dagen na ontvangst van jouw e-mail een antwoord van ons. Mocht een klacht onverhoopt een langere verwerkingstijd vragen, dan geven we je een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Indien jouw klacht gegrond is, sturen we een vervangend product toe of nemen wij het product retour. In het laatste geval ontvang je het volledige aankoopbedrag terug op jouw rekening, nadat wij het product retour hebben ontvangen. Geretourneerde artikelen moeten compleet zijn en in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking. Als klant mag je de producten gebruiken zoals in een winkel mogelijk is. Haal onze poederblussers wel uit de doos en bekijk ze goed, maar ga er bijvoorbeeld niet mee op vakantie.
Herroeping van je bestelling
Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling, of is het niet helemaal wat je ervan verwachtte? Geen probleem! Binnen Europa nemen we je poederblusser retour. Dat kan bij poederblussers.nl en dat kost u alleen de verzendkosten. Volg de volgende procedure:
✓ Je kunt jouw bestelling herroepen binnen 14 dagen vanaf de eerstvolgende dag nadat het product is afgeleverd.
✓ Bij voorkeur ontvangen we jouw herroeping per e-mail aan info@poederblussers.nl, zie daarvoor de instructies bovenaan het formulier.
✓ Vanaf het moment dat je aangeeft gebruik te maken van je herroepingsrecht heb je 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.
✓ Wij storten het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug.
✓ Geretourneerde artikelen moeten compleet zijn en in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk originele staat en fabrieksverpakking.
De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
Ondersteuning > Algemene voorwaarden